miercuri, 17 februarie 2010

Muzica pe care o ascult

Uh, un subiect lung si pe care nu cred ca o sa-l lungesc azi ca am o intalnire cu un joc foarte interesant. Asa ca acum voi puncta cateva chestii legate de muzica pe care o ascult in general.
Exista doua categorii in care pot imparti muzica pe care o ascult:
-muzica ascultata masiv
-muzica ascultata rar
In prima categorie se include muzica crestina si muzica clasica, mie placandu-mi in mod special Beethoven(Moonlight sonata e pe locul intai in inima mea), Mozart, Albinoni si altii. In aceasta categorie imi place sa adaug tema principala din filmul "Lista lui Schindler", cantata la vioara, care de fiecare data cand o aud, imi ofere sentimente inaltatoare. Ok, pe langa muzica clasica, in aceasta categorie a muzicii ascultate masiv se include si opera cunoscutei cantarete de origine franceza Alizee Jacotey (pentru cei interesati, in martie va lansa un nou album). De melodiile acestei cantarete simt o anumita legatura pe care o voi dezvalui in posturile viitoare.
Categoria a doua cuprinde restul melodiilor, actuale sau care le-am auzit si imi plac si care le ascult intens o anumita perioada si apoi intra in obscuritate, eu ascultandu-le doar din timp in timp.
Asa, acuma mai fac ceva pe Youtube si apoi ma bag si io un pic la cucerirea lumii. Wish me luck

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu