duminică, 7 martie 2010

Filme pe care le-am vizionat

Din sirul filmelor pe care am avut ocazia sa le vad recent vreau sa fac niste recenzii scurte, de cateva cuvinte pentru ca am gasit unele care mi-au placut mult, si altele care m-au dezamagit.
BOOK OF ELI-putea sa iasa ceva mai faina, si mult mai adanc, dar s-au limitat la o formalitate seaca si nu au explorat temele pe care le-au lasat deschise. Si cand te puteai gandi ca ar fi putut fi un al doilea Mad Max. Ps: Mila Kunis arata si joaca foarte bine! Nota 10
DELTA FARCE-un film dragut, in care apar membrii Blue colar TV, cu faze destul de amuzante. Recunosc ca la o singura faza am ras de m-am spart. In rest, un film de nota 6, poate 7.
INCREDIBLE HULK-un film super fain, antrenant, plin de actiune si care arata adevaratul Hulk. Ed Norton, Liv Tyler, Wiliam Hurt si Tim Roth, toti actori de nota 10.
SHERLOCK HOLMES-ultimul, dar sigur nu cel din urma, adaptarea de anu' trecut care ofera o noua prezentare a unui personaj vechi. Si nu inteleg de ii atata ura impotriva lui Guy Ritchie. Povestea nu a fost modificata atat de mult incat sa fie doar numele si restu sa fie din capul regizorului (vezi Eu, robotul sau Dragonball evolution)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu