joi, 3 iunie 2010

I told you so...

Desi a trecut aproape o saptamana si nu am avut chef sa scriu deloc pe blog (n-am avut chef de nimic) trebuie sa mentionez victoria la Eurovision a favoritei mele, si se pare a Europei. Trebuie sa fac niste clarificari.
Da, prestatia ei de pe scena nu a fost chiar extraordinara si totusi a castigat. Aici au inceput speculatiile. Fiecare si-a dat cu parerea: unii spun ca de fapt geopolitica e de vina si ajutoarele banesti ale Germaniei au adus-o in fruntea clasamentului. Posibil. Avand in vedere faptul ca Germ. a mai castigat ESC doar o singura data in 1982 si de atunci in anii trecuti a ocupat locuri destul de joase, putem considera adevarat si acest fapt.
Totusi mai exista si o alta posibilitate. Un motiv pentru care votul a fost pozitiv in mai multe tari aflate la toate capetele Europei poate fi si mediatizarea excesiva, putem spune, a melodiei. Pe Youtube sunt filmulete cu milioane de vizionari si chiar in timpul finalei s-a spus ca la un exit-poll Lena iesea ca favorita.
Eu nu stiu ce sa zic. Piesa ii faina, cantareata ii faina, doar ca vocea ei ii da batai de cap (recunosc ca nu am nicio legatura cu muzica, stiu sa cant la fel de bine ca ea) dar consider ca toate adunate au oferit premiul mult dorit cantaretei germane pe drept. Si oricum, cine ati fi dorit sa organizeze Eurovisionul? Romania? Nu stiam ce ne lipsea, ca in bancul cu Bula...Asa ca Deutschland uber alles!!! Mai jos o sa postez un filmulet de la conferinta de presa in care reporterii o intreaba despre accentul ei...unic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu