marți, 22 decembrie 2009

Anticariat SF

Deci, poate ati observat din postarile mele mai vechi o mica pasiune pentru SF, scris sau pus pe pelicula. Si pentru ca imi placeau cartile am luat vreo cateva. Dar intr-un post de mai jos am explicat motivele pentru care am renuntat la aceasta pasiune. Si, m-am decis sa ma scap de relicvele acestei pasiuni, adica vechile carti pe care le-am citit (sau nu) si care nu imi mai sunt folositoare, dar care ar putea fi cautate de cititori avizi ai genului. Va voi reda jos o mica lista (incompleta) a cartilor, urmand ca in posturi viitoare sa prezint pe indelete cartile.
-novelizarile filmelor Star Wars Razbunarea lui Sith si Imperiul contraataca
-Solaris si Ciberiada de Stanislaw Lem
-O piatra pe cer si Zeii insisi de Isaac Asimov
-Infanteria stelara de Robert Heinlein
-mai multe carti ale lui A.E. van Vogt (Odiseea navei Space Beagle, Imperiul marelui judecator)
-Cronicile martiene si Aici sunt tigrii de Ray Bradbury
-Domnul luminii a lui Roger Zelazny
-Sfarsitul copilariei de Arthur C. Clarke
Cei interesati, sa lase un comentariu si vom lua legatura cumva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu