luni, 14 decembrie 2009

O simpla monografie

Ca sa vedeti cum un simplu proiect de sociologie se poate transforma intr-un post...
Pentru o nota buna si poate pentru posteritate, m-am oferit voluntar in a intocmi o minimonografie a comunei mele de bastina, adeca Macea. Si merg cu cele mai bune intentii la Biblioteca Judeteana unde imi ofera doar sfaturi intelepte in loc de carti si ma indruma la biblioteca comunala (stiu ca e cacofonie, dar n-am chef sa schimb) pentru a gasi carti. Si m-am umplut de documente...
Pentru a scurta povestea, nici aici nu exista nimic care sa ma ajute, dar unde in neant se afla o monografie scrisa dar a carei exsitenta nu a fost dovedita inca. Deci sunt in acest moment ateu in aceasta privinta.
Am io documente pentru a face un proiect destul de bun, dar oricand e binevenita o sursa in plus. Pana cand voi reusi sa fac rost de Monografie...voi sta si medita la lipsa de documente si dezinteresul fata de trecut care exista in tarisoara noastra. Si poate, pentru ca sunt adept al principiului "daca n-ai fa-ti", poate o sa scriu in viitor vreo monografie a comunei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu