duminică, 5 iunie 2011

Sad news

Astazi am primit o crunta lovitura, o veste care m-a marcat si care va marca istoria viitoare a umanitatii. Nici macar sa scriu nu-mi vine: cercetatorii au ajuns la concluzia ca femeile blonde vor disparea.

V-o spun cu toata seriozitatea, niste cercetatori rusi au ajuns la aceasta concluzie analizand niste date. Prima data am auzit la TV despre asta si am cautat pe net. Am gasit pe ceva site care nu zicea nimic in mod concret si o bagat niste abureli evolutioniste cu nu-stiu-ce si nu-stiu-cum. Apoi am gasit pe Antena 3 o explicatie rationala si stiintifica : "Motive sunt mai multe. Pentru ca un copil să se nască blond, părinţii săi ar trebui să fie la fel. În al doilea rând, în ţările în care predomină părul de culoare închisă, populaţia este în creştere continuă, în timp ce în ţările europene cu păr deschis la culoare precum Germania, Rusia, ţările din nordul Europei, adică purtătoare a 'genei blonde', din ce în ce mai multe familii se limitează la un singur copil."

Am fost pur si simplu dat pe spate. Chiar daca aceasta stire nu pare a afecta pe multa lume, pentru ca printre altele om fi morti de-o vreme, nu pot sa nu ma gandesc la sarmanii oameni ai viitorului. Aceasta stire cu siguranta ca ar trebui sa dea de gandit scriitorilor de SF. Gata cu Dune, Fundatia si imperiile galactice, ecuatiile psihoistorice pot fi aruncate la gunoi. Ce se mai poate alege din rasa umana fara femei blonde?

Nu ca femeile care au o alta culoare a parului sunt inferioare, doar ca...noah nu-i acelasi lucru. O femeie blonda e altceva, nu e explicabil in cuvinte. Au incercat unii, zicand ca barbatii sunt mai atrasi de blonde pentru ca aceasta culoare ilustreaza o maturitate, o incredere de care au (adica avem) nevoie. Sau desigur, mai e si ideea ca blondele sunt mai senzuale (vezi Marilyn Monroe, Pamela Anderson, Jessica Alba si lista continua), idee care nu a fost infirmata de nimeni pana astazi. Oricum, ar trebui intr-un mod egoist sa ne bucuram de existenta printre noi a acestor ingeri in deghizare. (no offence pentru celelalte fete, io-s tin cu Eminescu)

Un comentariu: