luni, 23 mai 2011

Finalul

Tot in aceeasi seara, desi nu am apucat sa-l vad decat a doua zi dimineata, si de fapt fiind vineri seara la televizor, s-a difuzat ultimul episod din Smallville. Oau, cel mai lung serial SF din istorie. Si ce final a avut. Inca imi amintesc ca eram pe clasa a sasea cred, cand au inceput sa se dea la Procinema primele sezoane din Smallville. Apoi, m-am lasat pe la sezonu 7 cred. Si anu trecut am inceput sa ma uit pe net la sezonul 9, mai ales ca in sfarsit actiunea se petrecea in Metropolis si Clark avea S pe piept. Si apoi a urmat sezonul 10. In fiecare sambata seara, conectare la intenet si privire la episoade unele bune, unele naspa pana acum. Deci, in scurta mea cariera de privitor de seriale, nu am vazut un final mai glorios, mai epic, mai super.

Este exact ce avea nevoie ca sa incheie transformarea si testele in urma carora Superman urma sa se nasca. Deci sa facem un rezumat. Amenintare cu sfarsitul lumii? Da. Dusman periculos? Da. Lex Luthor? Oh, da. Nunta cu Lois Lane? Da. Zbor? Da. Costum? Ohoho da. Aruncati aceste elemente intr-un mixer de imagini spectaculoase si character development si veti obtine reteta potrivita pentru un final demn de un asa serial, aproape la fel de batran ca mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu