joi, 20 ianuarie 2011

Noi actori in Batman: the dark knight rises

Vesti proaspete de la Christopher Nolan! S-au anuntat cei mai importanti actori din cel de-al treilea film al trilogiei Batman. Dupa lunga asteptare cu privire la rolul (pentru mine important) al Catwoman, aflam ca va fi jucat de catre Anne Hathaway. Parerea mea: alegere buna.



Al doilea actor este Tom Hardy (a jucat in alt film a lui Nolan, Inception) in rolul lui Bane. Bane a aparut si in Batman si Robin, doar ca nu a fost reprezentat ca atare. Cu siguranta Nolan va face dreptate personajului.


Toate temerile mele legate de acest al treilea film incep sa se risipeasca. Odata cu aceasta dezvaluire, mi-a revenit increderea in Nolan si imi pare rau ca m-am indoit de el. Oricum, pana in 2012 mai e timp.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu