sâmbătă, 19 martie 2011

Rolul face pe om

Pe vremuri nu imi placea sa ma uit la seriale. Nu atunci cand eram copil sau inainte de descoperirea Internetului. Nu, atunci cand eram tele-dependent vedeam cam tot ce era la tv. Doar ca din momentul in care toata atentia mea s-a departat spre celalt idol ce-mi manca timpu m-am axat mai mult pe filme. Si doar de aproximativ un an (exceptand perioada Battlestar Galactica) am inceput sa ma uit la seriale. Thanks to net. Si am vreo cateva preferate. Primu e record braking Smallville care mai are vreo 5 episoade si e gata. Mai e Castle, care e foarte fain..si aici vine partea faina.
De ceva vreme am vazut la tv un serial ''Joan of Arcadia'', care avea o premisa foarte interesanta (o fata care poate vorbi cu Dumnezeu face-to-face) si o actrita placuta la chip si la talent actoricesc. O cheama Amber Tamblyn. Si scrie si poezii. E multitalentata.
Oricum, dupa ce am urmarit cateva episoade cu ea si am mi-a placut cum joaca, am vrut sa o vad si in ceva mai actuala mai ales ca "Joan" e un serial de prin 2005...(continuarea maine)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu