marți, 29 martie 2011

In sfarsit!

Asteptam asta de aproape patru ani. Si totusi, in mod amuzant, modernizarea vine cand eu plec. Dar tot ma bucur pentru asta. Era timpul. La ce ma refer? Pai, uite o stire de pe Adevarul de seara aradean http://www.adevarul.ro/locale/arad/Consiliului-Judetean-reabilitare-Arad-Curtici_0_452955073.html. Si sincer ii cea mai buna de o buna bucata de vreme. Io recunosc ca sunt un om umblat prin tarisoara asta. Am fost prin Timis, Caras, prin Hunedoara mai departe pe la Brasov si in alte zone, da sincer drum ca drumu dintre Curtici si Arad mai rar vezi. Si avand in vedere faptul ca eu trec zilnic pe el il face si mai minunat. Bineinteles trebuie aplaudata initiativa Primariei Curtici care in urma cu...nu mai stiu cat timp si-au tras un drum european in interiorul orasului. Dar restul drumul este deplorabil pentru a folosi un cuvant cat de cat moderat. Intr-o zi recent am avut ocazia sa vad mai atent drumu si sa observ starea precara si gropile care sunt omniprezente pe toata ruta. Cu vreo saptamana am vazut ca de la iesirea din Arad, de pe centura spre Sofronea, s-a inceput saparea unor gropi pe margine, pentru o latire a drumului. Desi am fost un opozant al acestei operatiuni se pare ca era parte din planul mai mare.
Ba, da acuma daca stai sa te gandesti un pic...intre a spune, si a face e cale lunga. Sa speram ca nu de 4,3 kilometri si sa fie in stare sa ii aduca la o stare cat de cat europeana. Ca doar noah, se pare ca japonezii cu tot tsunamiu si cutremuru au fost in stare sa repare un drum spintecat in doua in vreo 4-5 zile. Noi nu avem nimic din acesti factori externi, dar sa speram ca ei au bunul simt sa se tina de promisiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu