vineri, 13 mai 2011

Emotiile cresc. Slovenia rezista

Maine ii baiu mare. Finala finalelor. Dupa doua semifinale pe care le-am petrecut la cele doua capete ale interesului, adica la prima nu mo pasat, la a doua mai putin si ma suiam pe pereti de emotii, vine Finala. In sfarsit vor canta Lucia, Amaury si Lena. Dar sa facem un mic recap.
Marti, nu am fost deloc stresat, speram ca Armenia sa treaca. Nu o trecut, dar nu pot zice ca imi pare rau ca nu o cantat asa bine. Da ii bine ca or trecut Georgia si Elvetia.
Joi, pe de alta parte de la inceput am fost bagat in priza. Prima melodie o trecut iute si urma Austria, primele din Final 5 meu. Da cand o inceput sa cante, m-am linistit. Nadine o reusit sa arate ca stie ce face. Mai aveam 4 de ascultat. Belgia aduce ceva nou care impresioneaza, desi nu indeajuns. Urmeaza Slovacia cu Twiins, care sincer or cantat destul de bine. Imediat dupa o venit ingeru de Mika Newton, reusind sa faca o impresie buna. Liniste pe frontul de vest pana pe 13. Vine Maja. Bataia inimii se simte pana la Dusseldorf, cand incepe cantecul. Aceeasi voce lina, calma si in acelasi timp plina de forta. Uimit si in acelasi timp extrem de relaxat nu pot sa fac o pauza. Vin ai nostri. Hotel FM canta extraordinar, degajand o energie ce a electrizat scena nemtilor. Suntem buni. Si ultimul hop, Estonia care incheie balul. Restul e tacere.
Urmeaza votul. Acele minute agonizante...Prima e strigata Estonia, e bine. Apoi...e clar, Romania, am ajuns in finala. Mai sunt 8. Moldova, Irlanda, Bosnia, Danemarca...locuri mai putine, la fel si bataile inimii. Da, Austria trece, Nadine impresioneaza cu vocea ei frumoasa. Dar mai sunt 3 locuri. Ucraina! Ingerul ascende spre finala. 2...Emotiile sunt enorme. Daca chiar preferata mea nu trece? Si vine apoi ca o eliberare: Slovenia! Da! Am invins. Mai exista speranta pentru o finala de vis. Ultima trece Suedia. Dar ce conteaza? Aveam deja Slovenia, Austria, Romania, crema.
Mai o zi. Azi e vineri, maine va fi sambata iar la ora 10 seara, Dusseldorf va deveni centrul acestui continent. E greu sa fiu obiectiv, mai ales in acest moment. Vreau ca preferatii mei sa ajunga cat mai sus. Ii voi aminti pe cei 12 pe care ii sustin in ordinea dorintei de a castiga: Franta, Slovenia, Austria, Spania, Romania, Georgia, Ucraina, Bosnia, Azerbaijan, Estonia, Elvetia si Rusia. Am sperante mari ca europenii pot recunoaste talentul adevarat care vine dintr-o voce uimitoare si nu atat din excentricitatea sau frumusetea exterioara a concurentilor. Este totusi un concurs de muzica.

Ah da, am uitat sa va spun: precum am zis mai sus, io am renuntat la obiectivitate, desi pot spune ca nu degeaba, si pe cei care vad acest post pana sambata seara VOTATI SLOVENIA!! Maja chiar merita sa ia un loc bun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu