luni, 23 mai 2011

Finala

O sa scriu pe scurt pentru ca a trecut ceva vreme de la finala. Da, bine n-o castigat cine am vrut io, favoritele mele or ajuns pe locuri de lemn (in afara de Mika-Ucraina, bravo), desi ma bucur ca nu or castigat Irlanda sau Suedia.

Si acum o concluzie pe scurt. Acesta este ultimul Eurovision la care mai voi uita. Cel putin in intregime. In viata mea nu am vazut asa concurs injust si previzibil. Politica joaca un rol mai important decat talentul, desi in ultimii ani se pune mai mare pret pe circul din spatele artistului decat pe calitatile vocale (parca era Eurovision song contest?). Asa ca asta ii ultimu meu televoting la care ma voi uita. Ma bucur ca in ultimii ani am reusit sa descopar artisti adevarati care desi nu au castigat oficial, pentru mine sunt invingatori. Asa ca felictari Slovenia si ne vedem la Ljubliana 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu