miercuri, 22 decembrie 2010

Rubrica noua-Am cu ce...


O, da! Azi incepe o rubrica pe care puteam sa o incep altadata, doar ca nu m-am gandit inainte. Am mai vizionat pe net, oameni care se laudau facand poze cartilor achizitionate. Si io de ce nu pot. De...lenes. Asa ca, astazi va arat cartile pe care le-am luat luni, in ultima zi de scoala. De la libraria Corina din Arad, am luat o carte pe care am citit-o in clasa IX, la indemnul unei profesoare, si care mi-a placut mult. E scrisa de Erasmus din Rotterdam si poarta numele de Elogiu nebuniei. Cartea cu numarul doi este Contractul social a lui JJ Rosseau. Sunt interesat pe moment de politica si regulile prin care o societate devine si se mentine democratica. Si de unde poti afla asta decat din cartile ''tatucului'' politicii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu