joi, 9 septembrie 2010

Am doar 18 ani...

Eh, eh a venit si ziua asta. Sincer nu stiu ce scriu acum. M-am gandit la mai multe feluri de a scrie acest post dar inca nu mi-a venit in minte solutia potrivita. Nici chiar acum. Am avut o idee care mi s-a parut interesanta de a-mi scrie un fel de ''necrolog'' al copilariei care azi se gata, asta de ieri. Dar pana la urma am renuntat. Am stat si m-am gandit ca toata agitatia asta nu-i chiar asa de necesara. Aici vorbesc in dreptul meu. Pentru multa lume atunci cand ajungi la varstnica varsta de 18 ani lumea se schimba si tu devii altceva, o fiinta mai mare decat erai inainte si mai inteleapta si mai nu stiu cum. E adevarat unele lucruri se schimba din punct de vedere legal...si penal. Acum daca intri in probleme platesti.
Dar nu asta e important acum. Eu ma refer la trecere. Pentru mine pot spune ca semana cu finalul romanului O piatra pe cer a lui Asimov. La final o secta de pamanteni planuiau sa distruga Imperiul Galactic opresor eliberand un virus care ar fi ucis toti locuitorii galaxiei in afara de pamanteni. Si titlurile ultimelor capitole evocau aceasta realitate prin expresia frontiera mortii: Inainte de frontiera mortii, La frontiera mortii si Dincolo de frontiera mortii. Am stat treaz pana aproape de ora 12 noaptea si am tinut telefonu in mana ca sa numar secundele pana voi intra in ''maturitate'' si cand ceasu batu de 12 fix si conform cu uzantele moderne stateam in pat cu cateva ghiduri turistice (ah, da tocmai eram intors din vacanta si mai am aruncat o privire prin niste brosuri) si am fost primul care mi-am urat la multi ani (tehnic un prieten m-a felicitat inainte cu cateva zile dar pe raza zilei de azi io am fost primu).
Daca vi se pare ca n-am sens puteti sa nu mai cititi pentru ca ma indoiesc ca in continuare o sa devin mai intelept. Acum ajung la concluzie. Dupa ce am trecut de frontiera copilariei si am ajuns ''matur'' nu mi s-a parut ca s-a schimbat ceva. Is tot acelasi. Nu am capatat o alta intelegere asupra vietii sau mai stiu io ce alte chestii. Si ajungand la aceasta varsta venerabila nu pot spune ca nu pot face lucruri pe care le puteam face inainte. Doar ca a mai fost adaugat inca un an in tolba. Acum mi-a pierit inspiratia cu totu. Asta am vrut sa zic. Daca vi se pare la fel de fara sens ca si mie atunci comentati mai jos. Cherios si la multi ani tuturor care s-or nascut in aceasta zi superba de septembrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu