duminică, 21 noiembrie 2010

Aaaaaaaaaaaaaaa!

Ai da capu meu. Is inca in starea de OMG....Cum citeam linistit pe siteul blogulcolectionarului.net, cea mai buna sursa in materie de colectii de tot felu dau peste stirea mileniului...Adevarul scoate TRILOGIA. Nu, nu Fundatia, aia au scos-o deja. Ma refer la cea care a pierdut premiul de cea mai buna trilogie in fata celei scrise de Asimov. Adeca...STAPANUL INELELOR! Oau! Craciunul vine mai repede anu asta. Credeam ca is numa speculatii doar ca am intrat pe un link la adevaru' http://www.adevarulshop.ro/produse.aspx?colectie=128 si acolo arata coperta, prima pagina, ceea ce arata ca o sa fie scoase. Asta da veste buna. Prima apare pe 2 decembrie iar ultima o sa vina cu ziarul pe 16 decembrie anu asta. Sincer, eu chiar mi-as fi dorit sa am colectia, si ma intrebam de unde scot io 80 de lei...da acuma m-or rezolvat baietii. (Sper sa scoata si Narnia)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu