joi, 4 noiembrie 2010

Similaritate

Asa...nu pot spune ca am vrut sa scriu acest post dintr-o anume chestie. Nu. Mi-am amintit doar de acest lucru si m-am gandit ca ar fi interesant sa arat vietile in oglinda ale acestor doi presedinti americani.

-Abraham Lincoln a fost ales in Congres in 1846
John F. Kennedy a fost ales in Congres in 1946

-A.L. a esuat sa castige alegerea in functia de Vicepresedinte in 1856
JFK a esuat sa castige alegerea in functia de Vicepresedinte in 1956

-A. L. a fost ales presedinte in 1860
JFK a fost ales presedinte in 1960

-L. l-a invins pe Stephen Douglas, nascut in 1813
JFK l-a invins pe Richard Nixon, nascut in 1913

-Ambii au fost interesati in mod special de drepturile civile
-Sotiile amandurora au pierdut copii in timpul in care au stat la Casa Alba

-Ambii au fost impuscati intr-o vineri; amandoi au fost impuscati in cap

-Secretara lui Lincoln se numea Kennedy; secretara lui Kennedy se numea Lincoln

-Ambii au fost ucisi de Sudisti; amandoi au fost succedati de presedinti Sudisti

-Ambii presedinti au avut Vicepresedinti numiti Johnson

-Ambii succesori (Vicepresedintii lor) purtau numele Johnson; Andrew Johnson, care l-a succedat pe Lincoln s-a nascut in 1808, iar Lyndon Johnson s-a nascut in 1908

-Ambii asasini aveau trei nume; amandoua numele erau compuse din 15 litere

-Lincoln a fost impuscat in teatrul ''Ford'', iar Kennedy a fost impuscat intr-un autoturism ''Ford''

-Amandoi asasinii au fost ucisi inainte de procesele lor

Fascinant? Asa mi se pare? Ciudat? Mult peste...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu