joi, 4 noiembrie 2010

Super...man..not...yet

Pentru cei care se crucesc la titlu sa sara peste. Asta sper ca o sa faca si cei care urmaresc de atata amar de timp serialul Smallville. Facand o mica intoarcere in timp la primul sezon difuzat in anul 2000, imi dau seama ca abia eram pe clasa intai cand incepu cu pasi mici si timizi Marea Saga a Maturizarii lui Clark Kent si Transformarea Sa in Superman, acesta reprezentand subtitlul serialului (ma mir, Ion Creanga a reusit intr-un basm sa-l faca pe Harapi din c8pil intr-un imparat) Oki, eu am inceput sa-l vad cam nu stiu din ce an, din momentul in care ProCinema urmarind pana la sezonul 6 cred. Anul trecut mi s-a reaprins interesu' si am urmarit pe net sezonu' 9, asteptand cu speranta urmatorul sezon, ce este ultimul.
Ce sa zic dupa 6 episoade. A inceput destul de bine, si imi placea starea de stiu/nu stiu pe care o avea Lois, din momentul in care aflase cine era The Blurr. Cel mai tare moment de pana acum a avut loc in al doilea episod, cand dupa o scena in care Lois discutand cu Hawkman rosteste numele Ubermensch (Superman pe nemteste) Clark apare cu o noua uniforma extrem de tare. Si dupa aia pana. Nici chiar Laura Vandervoort nu a reusit sa-l faca sa zboare. Se pierd episoade mai ales cand stim cine e dusmanu' lui in sezonul asta (Darkseid!!!!) si vedem alte lucruri care, parerea mea, nu isi au rostul. Ultimul episod nu ''dezamageste'' in aceasta privinta. Sincer, scenele cu Tess Mercer si mini-Lex au fost mult mai interesante si pline de emotie decat alea cu Lois si Clark. Whatever, eu sper ca la final sa se intample ceea ce sper toti fanii serialului si anume sa ia costumul lui Brandon Routh din Superman returns si sa zboare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu