duminică, 13 februarie 2011

Diletantule!

Da, da am gresit. Orice om o face (poate unii mai des decat ar trebui, sau mai naspa decat e normal) si eu un pot sa nu ma numar in aceasta categorie. Intr-un post anterior, acela in care glorificam romanul Baltagul am inserat un termen ce nu-si avea locul intr-o discutie despre literatura. Am folosit expresia roman seminal pentru literatura romana, incheiat citatu. Datorita bunavointei unui samaritean necunoscut am reusit sa vad eroarea grava pe care am facut-o. Pe langa faptul ca acel cuvant nu are nicio legatura cu domeniul literar, el este folosit mai ales in aria zoologie, biologie ma rog asa era data definitia de pe DEXonline. Oricum, am corectat unde trebuia si astfel tout est bien.
Si totusi v-ati putea intreba cum am putut face o asemenea eroare tampita, doar daca as fi incercat sa impresionez pe cineva cu cunostiintele mele (cacofonie pusa de mine). Pai...intr-un fel e asa. Am vrut sa folosesc o paleta mai larga de expresii cat de cat sofisticate si am picat in plasa diletantului care se lauda cu toate cunostiintele sale, dar pan la urma e pe langa.
Totusi, vreau sa punctez faptul ca n-am scos expresia aia din burta. Am citit-o undeva, nu sunt sigur daca in romana sau engleza, si daca cineva stie la ce ma refer...un comment sa nu raman prost pe de-a intregu. Paff!

Un comentariu:

  1. Ati cam gresit in descrierea acestui roman fiind din punctul meu de vedere un roman mediocru bagat pe gat elevilor si care nu poate fi nici de cum unul ,,seminal'', pentru ca acea substanta da nastere, dar acest roman nu da nastere decat... plictisului. Vreau totusi sa va multumesc pentru posturile interesante si sa va sugerez sa scrieti mai des si mai diversificat. Cu stima!

    RăspundețiȘtergere