luni, 14 februarie 2011

Save me!

Sunt un caz medical fara speranta. Toti au incercat totu dar au esuat. Boala mea nu are nume, si totusi face ravagii, distruge totul si nu imi lasa nicio sansa, nicio speranta pentru nimic. Este ca si cum as fi devorat de o maladie coroziva, si ma indreapta spre un sfarsit implacabil. Din pacate unele functii inca nu mi le-am pierdut. Pot inca citi fara probleme, desi doar intr-o prea mica masura, doar unele filme si seriale ma mai ajuta si imi alina chinurile. Doar ca in fata imi sta Kralizecul, batalia de la sfarsitul Universului (cautati pe Wiki la Dune si veti intelege) si nu sunt, nu pot fi pregatit. Am nevoie de un medicament, ceva care sa ma vindece, sa ma scoata din starea asta...pana nu va fi prea tarziu. Niciodata pana acum nu am mai fost intr-o asemenea pozitie fata de restul lumii, adica in pat, incapabil sa ma ridic, chiar daca as dori. Nu pot face, chiar nici ceea ce doresc si toate astea din pricina acestei stari. E mai rea decat LENEA, e o combinatie, un bacil mai primejdios, mai nihilist decat ultimul cosmar a lui Camus...si a venit peste mine. Sunt lipsit de orice sansa de scapare, niciun tratament care sa elimine acest pericol extrem la adresa mea. Ce pot face?


Semnat, Un elev normal de la o
scoala normala dintr-un oras
Arad

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu