sâmbătă, 5 februarie 2011

Superrecenzia Narnia-episodul 1

Vine o vreme cand ceea ce trebuie facut este facut. Cu intarziere, cu intreruperi dar pana la urma se ajunge la produsul final. Sau la efectuarea ideii dorite. Asa ca va prezint Superrecenzia Narnia. Am avut ideea in minte de anu trecut de cand am citit prima oara aceste cartulii micute scrise anual de catre C. S. Lewis, celebrul scriitor britanic. Doar ca timpul a fost impotriva mea.
Ca date generale, Cronicile din Narnia reprezinta o colectie de sapte carti pentru copiii scrise de mai sus numitul, si a caror actiune se desfasoara in taramul mitic al Narniei. Narnia reprezinta un univers paralel in care totul este aproximativ la fel ca si in lumea noastra...doar ca unele animale vorbesc si e un taram fantasy unde magia stapaneste. Si Aslan, marele Leu, Creatorul taramului mitic si fiul Imparatului de peste Mari (voi reveni cand voi vorbi despre personaje). Cartile ii au ca personaje principale pe membrii familiei Pevensie, patru frati (Peter, Susan, Edmund, Lucy), pe varul lor Eustace Scrubb, pe prietena lui Jill Pole si pe viitorul profesor Diggory si pe vecina lui Polly Plummer. Toti cei care intra in lumea Narniei sunt copii. Cartile sunt scrise in intervalul 1949-1954 si daca ati citit LOTR si vi se pare ca seamana sa nu va speriati. Lewis si Tolkien au fost prieteni. Ok, destul pentru astazi. Maine vine rezumatul.

Un comentariu:

  1. cartile nu le`am citit,in schimb am vazut filmele...sunt fascinata de ele(ma poti trimite la nebuni),dar sunt prea faine,aproape perfecte,te conduc intr`o lume de basm...scri fain iuliu,imi place...bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere