sâmbătă, 26 februarie 2011

Back to the future

Amus doispe ani George Lucas ne invata ca orice saga are un inceput, orice drum incepe undeva. Tot asa si cu scribareala lu nentu io. Pentru cei care nu stiu, o multime de persoane incearca sa ma convinga ca am talent la scris. Bine, e deja prea tarziu, io stiu asta si de fiecare data cand zic mi se umflu peptu de mandrie ca air-bagu. Si totusi, orice are un inceput...
Aici jos am o mostra de compunere scolara clasa IV, scrisa de elevu model Io la Scoala Generala Macea amus opt ani IN CHIAR ZIUA DE ASTAZI, 26 februarie 2003. Ca si pregatire va pot spune doar doua lucruri. P-atunci aveam un ''sidekick'' pelican pe numele ingenios ales de Peli, care este prezent in mai multe dintre compunerile mele. Al doilea, in acelasi an am participat la Concursul de literatura Petre Ghelmez (unde am luat locu 3) si cu greu am renuntat la ideea de a nu-l folosi pe bietu pasaroi cand am inteles ca nu poate respira in spatiu. Dar, oricum enjoy! Si ca un fel de PS, abia dupa ce am citit asta am inteles de ce imi spunea invatatorul ca scriu telegrafic.






Un comentariu:

  1. Desenul e genial.:)) Vad ca ti-ai pastrat talentul la desen.=))(P.S. mai trebuie sa semnez?:-p)

    RăspundețiȘtergere